Avatar billede renebm Nybegynder
18. juli 2011 - 00:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 skærme + 2 keyboards + 2 mus til samme pc'er

Er der nogen der ved noget om det er muligt at tilslutte
2 skærme + 2 keyboards + 2 mus til samme pc'er? Da de vil stå 2 forskellige steder, det er de samme programmer der skal vises på begge skærme. Og de vil kun blive brugt en af gangen. Og da det er et problem med kabler, skal der bruges trådløst forbindelse til det sæt der ikke er i rummet med PCen.
Avatar billede nissen2630 Novice
18. juli 2011 - 04:46 #1
Mus og tastatur kan nok løsen.
Men den med skærmen vil aldrig gå.
Svare lidt til at finde en trådløs haveslange.
Avatar billede renebm Nybegynder
01. september 2011 - 17:20 #2
En forsinket Tak

Jeg ved ikke hvordan jeg giver dig de point, men ser om et svar her gør det!
Avatar billede renebm Nybegynder
01. september 2011 - 17:22 #3
Undskyld det ser ud til jeg har taget dem selv, hvad jeg så skal bruge dem til?????