Avatar billede nielzdk Nybegynder
01. august 2001 - 23:25 Der er 34 kommentarer og
3 løsninger

Logitech Mus Hakker

Hej Folk På Eksperten!
JEG ER DESPERAT!!!!
Så er det sagt...!
Er der ikke nogle der kan hjælpe mig med noget... Jeg har haft en Logitech Cordless Desktop i præcis 2 år! Men her til aftes er min cordless logitech mus begyndt at hakke helt vildt, jeg kan ca. bevæge den 1 sek og så kommer der 1 sek stilstand... Resten af PC fryser ikke men kun musen...! PLEASE...! Er der ikke nogle der kan hjælpe... Jeg er på nettet 1½ time endnu hvis nogle kan komme med løsningen idag.. Ellers er jeg på imorgen tidlig..!
Avatar billede sukos Juniormester
01. august 2001 - 23:27 #1
Har du prøvet at rense hjul m.m. for skidt?
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. august 2001 - 23:28 #2
Er det ikke batterierne, selvom 2 år på de samme batterier lyder lidt meget.
Hænger den og kan køre lidt og hænger igen, så er det batterierne, sådan opfører min sig!
Avatar billede sukos Juniormester
01. august 2001 - 23:28 #3
Altså kuglen og \"valser\".
Brug evt. en vatpind og lidt sprit, og ellers bare neglene.
Avatar billede sukos Juniormester
01. august 2001 - 23:29 #4
Ja, selcfølgelig er det sgu da sikkert både det ene og det andet :o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. august 2001 - 23:29 #5
Hvis det er som sukos skriver, så er det bedst at skille den ad, ikke så svært! Og en del skidt har der nok samnlet sig;o)
Avatar billede hhjensen Nybegynder
01. august 2001 - 23:31 #6
JEg vil også sige baterierne!
Hvordan er det med Garantien, er der ikke fabriksgaranti fra Logitech?

Jeg havde samme problemer med min Logi-mus, og fik smidt en ny i nakken!
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. august 2001 - 23:34 #7
hhjensen> garantien dækker ikke batterier, men det mente du vel heller ikke på!

Det er sjældent at man udnytter garantien på Logitech, og så må man selvfølgelig ikke ha´ skruet den fra hinanden!
Avatar billede nielzdk Nybegynder
01. august 2001 - 23:35 #8
Jeg har renset den utallige gange.. og skiftet masser af batterier igennem tiden... Lige nu skriver den at mine batterier er Level: Good

Jeg rensede en masse skidt i forgårs... Men er det ikk lidt usandsynligt at skidtet kan gøre det bare lige pludselig.. Det må da ophobes over længere tid...! Jeg ved ik hvor den er købt da det er en gave.. men hvis er er fabriksgaranti kan jeg vel gå ind i en hvilken som helst butik?? (Nogle der ved om Logitech har fabriksgaranti?)
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. august 2001 - 23:35 #9
mente=tænkte
Avatar billede nielzdk Nybegynder
01. august 2001 - 23:36 #10
Når jeg renser den er det oftest med neglene.... jeg har ik tænkt mig at skille den ad... hehe det kan jeg sku ik finde ud af..
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. august 2001 - 23:36 #11
Det er vel ikke sådan at den ikke kan se boksen med modtageren?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
01. august 2001 - 23:39 #12
Hvis der er garaenti udover det normale år, mener jeg du skal ha´ fat i fabrikken. Men prøv at snakke med butikken. Hvor er den købt?
Avatar billede nielzdk Nybegynder
01. august 2001 - 23:39 #13
hmmm... Nu har jeg altså lige skiftet batterier... og nu kører den perfekt igen.. Jeg forstår bare ikke hvorfor den sagde Batteri level Good.. Når de egentlig var tomme??
Nåå men jeg ved sku ik helt hvem der skal have pointene? Skal jeg ik bare selv beholde dem :-o
Erj hvis det er nogle der føler de har krav på dem så skriv...
Avatar billede hhjensen Nybegynder
01. august 2001 - 23:40 #14
=garanti
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. august 2001 - 23:40 #15
Der kan sagten være faldet noget snavs længere ned i musen, nu du siger at du lige har renset. Har du adgang til trykluft, så blæs den ren, eller hold en rygepause og blæs til ;o)

Den er ikke særlig svær at skille ad, det gør jeg konsekvent når min begynder at skabe sig.
Du skal ha en lille stjerneskruetrækker så du kan fjerne skruerne under de 2 labels, det er nemt at se hvor hullerne er.
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. august 2001 - 23:41 #16
Jeg var der først med batterienre ;o)
Avatar billede nielzdk Nybegynder
01. august 2001 - 23:41 #17
Det har godt nok været en Trofast MUS ;D

2 år uden problemer... men efterhånden skifter jeg batterier hvert måned..? Kan det være rigtigt???
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. august 2001 - 23:42 #18
Hvis du bruger Duracell skulle det ikke være nødvendigt!
Avatar billede hhjensen Nybegynder
01. august 2001 - 23:44 #19
Det kan godt være at jeg er tosset, men da jeg spillede Europa Universalis skiftede jeg batterier to gange i løbet af 14 dage.
...og det var ikke fordi jeg spillede i døgedrift *G*
Avatar billede nielzdk Nybegynder
01. august 2001 - 23:44 #20
hehe... jeg har brugt sådan nogle ATC Super..! Nu har jeg lige proppet Sony i... Skal vi dele point Retaxes? ;D
Avatar billede hhjensen Nybegynder
01. august 2001 - 23:46 #21
Jeg bruger batterier fra 10 kroners butikkerne, det kan bedre betale sig i det lange løb.
4 batterier=10,-
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. august 2001 - 23:46 #22
Det kan vi godt!
Avatar billede nielzdk Nybegynder
01. august 2001 - 23:47 #23
Tak For Tippet... Du Er Bare Alletiders ;D

Det vil jeg da til så
Avatar billede nielzdk Nybegynder
01. august 2001 - 23:49 #24
Hmmm opret lige et svar Jensen..! Så får du 5 point for det guldkorn...
Retaxes det var vidst nogle lette point :D Men fair nok... hehe
Avatar billede hhjensen Nybegynder
01. august 2001 - 23:50 #25
Guldkorn! *G*
Avatar billede nielzdk Nybegynder
01. august 2001 - 23:50 #26
hehe... ja det var det da ... :-D
Avatar billede nielzdk Nybegynder
01. august 2001 - 23:51 #27
Du fik sku alligevel 10 point ;D
Avatar billede hhjensen Nybegynder
01. august 2001 - 23:53 #28
Jeg prøvede lige af finde dokumentation for min påstand om at det kan betale sig.
Jeg mener at ha´ læst det i Tænk+Test, men kan ikke lige finde det nu!
I må tage mit ord for det, eller vi må starte en videnskablig undersøgelse!
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. august 2001 - 23:56 #29
Takker for pointene ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. august 2001 - 23:57 #30
hhjensen> stil som 500 points spm. så skal du bare se, der bliver run på det ;o)
Avatar billede hhjensen Nybegynder
01. august 2001 - 23:59 #31
retaxes> Skal vi smide 250 i puljen hver?
Avatar billede nielzdk Nybegynder
02. august 2001 - 00:05 #32
lol det kunne være sjovt at oprette sådan et spørgsmål.... Hva skulle det omhandle?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
02. august 2001 - 00:07 #33
Lige for at være helt 100, snakker vi batteritest?
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. august 2001 - 00:10 #34
hhjensen > Det var en joke!
Avatar billede hhjensen Nybegynder
02. august 2001 - 00:13 #35
retax> Kunne godt fornemme ironien...men det kunne egentlig være interessant hvis det ku´ la´ sig gøre at lave en stor undersøgelse!
Avatar billede hhjensen Nybegynder
02. august 2001 - 00:14 #36
...men tiden målt i forhold til prisen på batteier...tja! *G*

Avatar billede retaxes Nybegynder
02. august 2001 - 00:21 #37
Du har selv været inde på at Tænk+Teknik har lavet en undersøgelse.
Den kan sikkert søge efter på nettet hos Tænk eller Statens et eller andet!