Avatar billede mlb11 Nybegynder
15. juli 2011 - 10:49 Der er 8 kommentarer

explorer.exe starter stadig ikke ved logon

Vil gerne genåbne denne post fra i går:
http://www.eksperten.dk/spm/943013#reply_7808300

Det præcis samme er sket i nat igen nemlig, har en idé om det er windows update der har lavet et eller andet, men er blank. Har lavet systemgendannelse som løste problemet sidst, men ikke denne gang, ingen forskel sker nu!
Avatar billede f-arn Guru
15. juli 2011 - 11:50 #1
Hvad er en "VGA scan"?

Hvilken Windows bruger du?
Avatar billede mlb11 Nybegynder
15. juli 2011 - 11:57 #2
vga er et anti virus program og jeg bruger win7, derfor jeg har post i win7 sektion ;)
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. juli 2011 - 12:00 #3
Har du windows7 instalations DVDén? start op fra den og når du kommer til instaler er der nede i venstre hjørne mulighed for at køre en reparation
Avatar billede mlb11 Nybegynder
15. juli 2011 - 12:03 #4
Der ligger mit problem lige nu, den har jeg ikke mere. Hver fald ikke til at finde frem.
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. juli 2011 - 12:08 #5
Så må du igang med at lave en reparations skive den kan være på en alm. CD fylder Ca.140Mb.http://neosmart.net/blog/2009/windows-7-system-repair-discs/
og du mener vel AVG og ikke VGA?
Avatar billede f-arn Guru
15. juli 2011 - 12:20 #6
Beklager - jeg havde ikke set den lå i Windows 7, men mit spørgsmål gik nu også på, om det er en 32 eller 64 bit.

@poko1
Hvis der er rigtigt at explorer.exe er inficeret, tror jeg ikke på en reparation er nok!
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. juli 2011 - 12:35 #7
#6 "Hvis der er rigtigt at explorer.exe er inficeret, tror jeg ikke på en reparation er nok!" hvor ser du det?
Avatar billede f-arn Guru
15. juli 2011 - 12:54 #8
Det var i det andet spørgsmål, og jeg tror ikke den systemgendannelse løste det.