Avatar billede jlnphoto Nybegynder
15. juli 2011 - 10:18 Der er 4 kommentarer

del skærmen i 2

Hej er her nogle der kan fortælle eller hjælpe, jeg har en 28" tommer skærm og kunde godt tænke mig at dele den i 2 skærme ikke hvor man minimer siderner så man har 2 men at skærmen er delt så jeg kan arbejdeog flytte ting fra den ene del til den anden, lidt lige som når man har 2 skærme sat til.
Hvis det er muligt og nogle kan hjælpe så skriv enlig til mig.
På forhånd god sommer
Avatar billede Spench88 Nybegynder
15. juli 2011 - 10:24 #1
tror ikke der er lavet noget software som gør at du kan lave en sådan split screen.

men har er noget software som måske kan være behjælpeligt.
WinSplit Revolution, SplitView & iShadow
Avatar billede jlnphoto Nybegynder
15. juli 2011 - 10:36 #2
ok ja det er ikke lige det jeg mener dsv men ellers tak.
Kan bare ikke forstå at det ikke kan ladesig gøre, så det i fjernsynet i går hvor der var nogle it folk som hade sådan en skærm, og det kan da ikke være 2 skærme i 1 skærm det er der vel ikke lavet
Avatar billede Spench88 Nybegynder
15. juli 2011 - 10:37 #3
ved ihvertfald at Nokia engang lavede en skærm der hed multigraph. men ved ik om den havde den feature. men en 'normal' skærm er jeg ret sikker på du ikke kan få til det
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. juli 2011 - 10:43 #4
Har du nvidia kort, så skulle det åbenbart kunne gøre det.

http://www.computerhope.com/issues/ch000894.htm