Avatar billede kimlarsen Praktikant
15. juli 2011 - 09:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billed galleri

Hej.

På min hjemmeside, ville jeg gerne kunne lægge et billed galleri ind på som en del af en allerede designede side.

Jeg har behov for at jeg i galleriet, kan skrive en eller 2 linier tekst til hvert enkelt billed, som så følger billedet når det vises.

Det ville også være rigtigt rart at der er et admin modul til upload og fjernelse af billederne, da andre brugere ikke kan forventes at have viden nok til eks. ftp.

Nogle som sidder inde med en ide til et godt gallery ?
Avatar billede TheDuckson Nybegynder
28. juli 2011 - 08:03 #1
Det kommer jo an på hvilken type hjemmeside du har, er det noget du selv har lavet i html, eller er det f.eks. wordpress eller noget andet?
Avatar billede kimlarsen Praktikant
30. juli 2011 - 01:52 #2
Hej

Siden er lavet i ren html. Men der er mulighed for php på sitet.

kim
Avatar billede kimlarsen Praktikant
13. september 2011 - 06:31 #3
Slet ikke nogen forslag ?

Holder spørgsmålet åbent 14 dage endnu og så lukkes det !
Avatar billede TheDuckson Nybegynder
13. september 2011 - 08:13 #4
Jeg vil helt klart anbefale at få sitet lavet om til wordpress, det bruger jeg selv og der kan man tilføje plugins der kan lave gallerier for dig. Så får du også et CMS system bag og du vil nemt kunne rette tekst m.m.

Der er noget der hedder NextGEN Gallery og det fungerer ganske fint.
Avatar billede kimlarsen Praktikant
13. oktober 2011 - 08:18 #5
Tråden lukkes pga. ingen resultat.

Men tak til Duckson for kreativt input !