Avatar billede daphne Novice
14. juli 2011 - 19:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nokia 5140i - kan ikke gemme på SIM-kort

Min mand har en Nokia 5140i, som pludselig ikke kan gemme navne og telefonnumre på sim-kortet mere. Dette er ikke fordi sim-kortet er fyldt. Der er 67 numre i brug, og 133 ledige.

Sim-kortet er ikke afprøvet på flere andre typer telefoner, og det er ikke på kortet at fejlen ligger.

Er der nogen andre, der har oplevet dette? - hvis ja, hvordan fik i det løst.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2011 - 20:44 #1
Nogen gange skal man simpelthen bare slukke telefonen og starte den igen.
Er det afprøvet?
Avatar billede daphne Novice
15. juli 2011 - 07:37 #2
#1>
Dette er afprøvet - op til flere gange, men uden resultat.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juli 2011 - 08:32 #3
Lægger den kontakter på "telefon" eller "telefon og sim"?
Der er jo to hukommelser i telefonen.
Avatar billede daphne Novice
15. juli 2011 - 11:34 #4
Alle muligheder er afprøvet.. den skal lægge dem KUN på sim-kort.
Avatar billede daphne Novice
16. juli 2011 - 12:10 #5
#3>
Den gemmer i telefonens hukommelse.. men ikke på sim-kortet, selvom man beder den om det.

Når min mand lægger et nummer ind gemmer den på telefonen, og han kan ikke overføre det til sim-kortet.

Han har her til formiddag prøvet at bede telefonen om KUN at gemme på sim-kort, og så lægge et nummer ind, men telefonen afviste handlingen.
Avatar billede daphne Novice
09. november 2011 - 14:12 #6
Har endnu ikke fået nogen brugbare besvarelsr på dette spørgsmål, så det er hermed afsluttet.

Mvh.