Avatar billede tobrukDk Novice
14. juli 2011 - 03:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til menu toppen

Jeg sidder og prøve finde frem til hvordan jeg få min menu til at gå helt ud af siden ligesom på google+ top menu og facebook den blå top menu.

Hvordan laver jeg sådan til min helt egen blog hjemmeside?

#menu {
    height:16px;
    background-color:#333;
    color:#CCCCCC;
    padding:4px;
}
Avatar billede tobrukDk Novice
14. juli 2011 - 04:49 #1
Jeg har fået klart problem jeg skulle bare skrive margin: 0 auto; så virker det hele .. :D
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. juli 2011 - 09:16 #2
Hvis du bare laver en div, så burde den altså også gå fra side til side...