Avatar billede todabiny Nybegynder
13. juli 2011 - 12:26 Der er 6 kommentarer

Wow/Firewall

Hej, jeg er Wow spiller og spiller det flere gange ugenligt. Hjemme spiller jeg selvfølgelig på min egen internet forbindelse. Men her på mit arbejder, kan jeg ikke få Wow til at state op. Har på fornemmelsen det er noget med firewall og gøre, men er ikke sikker? Jeg spiller andre internet baserede spil og de logger helt fint på, men ikke wow. Kan nogle hjælpe mig?
Avatar billede Spench88 Nybegynder
13. juli 2011 - 12:43 #1
prøv at se om disse porte er åbnet i routeren 3724, 6112 og så 6881-6999
Avatar billede todabiny Nybegynder
13. juli 2011 - 12:51 #2
Hehe, nu er jeg en kæmpe computer nørd, så ved ikke engang hvor jeg tjekker det henne:-(
13. juli 2011 - 12:51 #3
... Ti hi - der er nok en grund til at der er blokeret mod det!!!
Avatar billede NCG Novice
13. juli 2011 - 12:52 #4
Spille på arbejde .... hvor arbejder du, siden det er muligt/tilladt ?
Og har i plads til en mere ?

PS: Du er lidt fedtet med pointgivningen!
Avatar billede todabiny Nybegynder
13. juli 2011 - 12:58 #5
Men hvorfor så ikke blokeret mod andre netværks spil, Karise? Måske Blizzard har deres eget advarsles system, men det må kunne omgås:-)
13. juli 2011 - 14:22 #6
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...