Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2011 - 19:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

fjerne fabriksindstillinger

hej eksperter !
jeg har en pc som hedder fujitsu siemens pc amilo med windows vista  og det er jeg ved at være træt af fordi  jeg kan ikke køre windows live essentials og office 2010 men på min windows 7 pc kan jeg godt  hvordan kan det være ????  jeg har fabriksindstillinger, så den vil kun  have vista :-((( er der et  progam som kan fjerne disse indstillinger
på forhånd TAK !

v/h Rasmus :-)
Avatar billede Cypern Nybegynder
12. juli 2011 - 19:42 #1
Det skyldes at du ikke har opgraderet din Vista til Service Pack 1 og 2 "SP1 og SP2"
Gør dettte og installer Windows live og Office 2010 igen.
12. juli 2011 - 19:44 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://imageshack.us/f/705/sprgeksperten.png/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2011 - 21:03 #3
jeg gider ikke ha windows vista mer !  jeg vil ha windows 7  men jeg kan ikke instler windows 7 for de den har fabriksindstillinger på så den vil kun ha windws vista  kan man fjerne fabriksindstillinger eller blokere for de fabriksindstillinger ?
16. juli 2011 - 22:37 #4
Læs og måske forstå #1 ...

www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/ - der er DER at du vil få løsningningen ...
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2011 - 21:27 #5
jeg har Service Pack 1 og 2 "SP1 og SP2"
på  men jeg kan ikke få det på
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2011 - 19:19 #6
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2011 - 19:22 #7
klik her http://www.eksperten.dk/spm/943282  det r den nye
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2011 - 20:37 #8
hej den her dur ikke http://www.eksperten.dk/spm/942874
her er  den nye klik her http://www.eksperten.dk/ (...)

ps den her skal lukke http://www.eksperten.dk/spm/942874

ved ikke hvordan
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2011 - 23:01 #9
nu dur det :-) tak for hjlæp lukke
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2011 - 23:02 #10
nu dur det :-) tak for hjlæp lukke