Avatar billede Ialocin Novice
09. juli 2011 - 21:10 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Revnet glas i HTC Desire HD, hvad nu ??

Hej Telefoneksperter.

Min HTC Desire HD telefon har uheldigvis fået en lang revne i glasset. Revnen går i hele telefonens længde, fra midt på i toppen til nederste venstre hjørne!!!

Spørgsmålet er så bare:
Kan "man" selv udskifte glasset ? eller er det sikreste/bedste at få en fagmand til det ... i så fald, har I nogle anbefalinger og priser ??

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juli 2011 - 21:28 #1
forsikringen... ?
ellers via den butik, hvor du har købt (hvis det ikke er online)
Avatar billede Ialocin Novice
09. juli 2011 - 21:44 #2
Hej Claes

Er ved at danne mig et overblik over vores forskiringsjungle :o) ... Det er mere i forhold til den praktiske reparation, jeg søger lidt anbefalinger og gode råd ?

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede Ialocin Novice
09. juli 2011 - 21:46 #3
Hej igen

Telefonen er købt online via Telmore, hvis det hjælper ?

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2011 - 21:50 #4
Pris: http://sparepart.dk/htc-7543/htc-desire-hd-8591/reservedele-8762/htc-desire-hd-touch-unit-5403.html

Som de skriver er du nødt til at finde en fagmand, da det er meget svært at gøre selv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2011 - 21:54 #5
Men efter hvad jeg kan finde ud af via google, så skal du regne med min. 1000 kr. for arbejdsløn + materialer.
Avatar billede Ialocin Novice
09. juli 2011 - 21:57 #6
Hej John

Har tidligere kigget på siden ... og hælder også mest til fagmanden. Spørgsmålet er så bare om Eksperterne har nogle foretrukne/prisbillige fagmænd i hukommelsen ?

Med venlig Nicolai
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2011 - 22:30 #7
http://www.eksperten.dk/profil/nfunlock

Prøv ham her. Måske han kan give en god pris på reparationen :)
Avatar billede claes57 Ekspert
09. juli 2011 - 22:44 #8
hvis du har en forsikring, så skal den prøves FØR du selv laver noget (eller sætter noget i værk). Typisk vil det gå på en indbo-forsikring - se på dens selvrisiko (er den ca svarende til tlf-pris, så undlad at anmelde, bare betal ved kasse 1)
Avatar billede Ialocin Novice
10. juli 2011 - 22:34 #9
Hej Begge

I har begge bidraget på hver sin måde.
Både hvad angår det forsikringsmæssige og reparationsdelen.

Jeg  har snakket med Henrik fra linket i #7 ... og han fikser telefonen for mig.

Send et svar og pointene skal komme ;o)

Tak for hjælpen, Nicolai
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juli 2011 - 23:03 #10
Svar :)
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juli 2011 - 10:01 #11
ok.