Avatar billede cbedb Mester
07. juli 2011 - 19:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win 7 starter ikke

Win 7 64 bit på Acer sagde pludselig at den ikke kunne finde boot disken, jeg satte dvd en i og lavede en reparation af starten nu siger den ikke boot disk mangler, men der kommer bare sort skærm, nogen forslag
Avatar billede claes57 Ekspert
07. juli 2011 - 20:04 #1
du tager din backup fra for 2 dage siden, og læser ind på en ny harddisk - den gamle er ved at stå at ('ved at' er pænt beskrevet).
Så monterer du den nye disk, og lader være med at kaste rundt med maskinen fremover.
Hvis du har købt en SSD (ram-disk) til erstatning, så kan den godt tåle lidt mere end den gamle - men lad være med at teste grænser.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. juli 2011 - 20:58 #2
har du checket i bios at den nu også kan se hardisken og at den booter korret - med det mener jeg at du skal se hvilken enhed der er promær/first boot device hvis det ikke er din Harddisk så prøv at sætte den til din HD og ikke dvd som det er på en del maskiner

har oplevet en pc der stod til first boot device CD og second HD

og cd drevet var tomt så gik den ikke automatisk over og prøvede HD

den bootede først på HD da jeg satte dette til first booot device

Nåh - håber du får liv i maskinen
Avatar billede cbedb Mester
08. juli 2011 - 08:27 #3
Cyberspace det er prøvet, uden held.
Den lavede det for et år siden, men der fik jeg den startet op igen, men denne gang vil den ikke, jeg sætter nok en ny disk i, jeg kan sagtens læse disken i den stationære.
Avatar billede cbedb Mester
22. juli 2011 - 07:32 #4
-