Avatar billede Smartercow Nybegynder
05. juli 2011 - 21:38 Der er 5 kommentarer

Hjælp til at Installere Vbulletin

Nogen der kan hjælpe mig med at installere vbulletin, siden købt hos web10.dk

Min MySQl db:
Host: db.tfale***.dk
db Navn: web234***
brugernavn: web234**
også kode.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. juli 2011 - 21:47 #1
Dette burde gøre at du kan komme i gang:

https://www.vbulletin.com/docs/html/install

Sig til hvis du har yderligere, mere konkrete problemer :)
Avatar billede Smartercow Nybegynder
05. juli 2011 - 21:55 #2
Har prøvet og install det 2-3 gange på den måde. Men ifølge deres tutorial på yotube bruger de 'localhost' som db host. Det kan jeg ikke find ud af, kunne det være noget du kunne hjælp over teamviewer eller noget?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. juli 2011 - 22:11 #3
Har du prøvet Localhost?

På one.com virker det fint, selvom der er seperat subdomain.

Hvis det ikke virker, må du håbe at andre kigger vejen fordi, har ingen erfaring med vBullitin og kan derfor på ingen måde garantere at kunne ordne problemet - en Google søgning gav mig ikke umiddelbart nogen løsning.

--

Ps. [Svar] er lavet til endelige løsning og pointgivning, lægges der svar er der nogen der springer spørgsmålet over. Brug i stedet [kommentar]
Avatar billede Smartercow Nybegynder
05. juli 2011 - 23:10 #4
Har ikke prøvet med subdomain, hvordan bruger man det?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. juli 2011 - 23:20 #5
Subdomain: db
I forhold til:

db.ditdomain.dk