Avatar billede expnet Seniormester
03. juli 2011 - 19:43 Der er 1 løsning

skriv fra min form til et køre program??

Hej exp

Jeg vil høre hvordan man kan opfange et felt fra et program og derefter skrive til det fra min egen form?

F.eks.: jeg har felt i min form der hedder cmd for jeg skrive en tekst som jeg godt vil sende / have over i mit ftp-program

mit spørgsmål går ud på hvordan jeg kan fange navn på et objekt(felt) fra mit ftp program og derfter skrive til det
Avatar billede expnet Seniormester
06. juli 2011 - 11:04 #1
lukker da der ingen kommentar eller svar er kommet