Avatar billede rjeng Nybegynder
02. juli 2011 - 17:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synkronisere week calendar

jeg har iphone4 og har downloaded week calendar Den virker fint på iphone.
Nu vil jeg gerne sync den til min PC (Dell), men det vil ikke lykkes. Har nogen en løsning på dette.

vh rjeng
Avatar billede bridgefarm Nybegynder
22. juli 2011 - 08:58 #1
Hvis du ikke benytter f.eks Google cal, er du nød til at skulle sætte din telefon til din computer, og overføre kalender begivenhederne den vej rundt.

Men benytter du evt. google cal, kan du sætte dette op i outlook som en Exchange konto, og på den måde synce kalender, kontakter osv...

Hvis du syncer manuelt via kabel, har du muligheden i itunes at den skal synce kalenderen. Men igen er det jo at foretrække at benytte f.eks google cal. eller et andet exchange/Ical baseret.
Avatar billede rjeng Nybegynder
16. oktober 2011 - 08:54 #2
Hej.

Tak for svaret. Desværre var det for vanskeligt at bruge, men nu har Apple endelig taget sig sammen til en løsning, der virker udmærket. Den går på at bruge det nye program icloud, der så får alle apps til kommunikere mellem PC og Iphone.

Igen tak for interessen.
RJE