Avatar billede Markvardsen Nybegynder
02. juli 2011 - 16:51 Der er 9 kommentarer

Skærm Flimmer

Hvis jeg sidder og gamer wow så sker det tit at min skærm lige pludselig bliver et sne kaos og den så siger at skærmkortet er genstartet eller noget i den dur.

Skyldes det

Skærmen
grafik kortet
støv i maskinen

På forhånd mange tank
Avatar billede Oscar560 Novice
02. juli 2011 - 16:56 #1
grafik kortet bliver for varm og slår fra.
Prøv at rense blæseren, hvis det ikke hjælper er jeg bange for at din grafikkort ikke kan trække wow.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2011 - 16:56 #2
Støv i maskinen.

Tjek dette.
Avatar billede Markvardsen Nybegynder
02. juli 2011 - 16:59 #3
Det er noget der er kommet fornyeligt. Har aldrig haft problemer med at køre spil førhen. Ja mit grafik kort er ikke det nyeste ( NVIDIA GeForce 9800 GT )

det med at rense den. Er det noget jeg kan gøre selv eller skal den sendes til en proff?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2011 - 17:02 #4
Åben din pc, og se om du kan se noget synligt støv.
Ryger du? Og gør du det i samme rum som din pc?
Avatar billede Markvardsen Nybegynder
02. juli 2011 - 17:04 #5
Jeg er storryger og det er i samme rum som hvor min pc står.. Og så hjælper det vel heller ikke at jeg har en kat der fælder
Avatar billede Markvardsen Nybegynder
02. juli 2011 - 17:10 #6
Men jeg prøve at pille det hele fra og gå igang med vatpinde, pensler og støvsuger.. vender tilbage med resultatet
Avatar billede Markvardsen Nybegynder
02. juli 2011 - 18:03 #7
Nå nu har jeg givet den en rensning. Gjorde kun hvad jeg selv følge var inden for min viden så jeg ikke gik hen og ødelagde noget... Og Damn den var beskidt. Så nu er det kun tiden der vil vise om det har hjulpet.
Avatar billede Oscar560 Novice
02. juli 2011 - 20:03 #8
Som sagdt så er det nok dette, ellers må du kontakte mig og sende den ind til prof. rensning :-)
03. juli 2011 - 01:15 #9
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://imageshack.us/f/705/sprgeksperten.png/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---