Avatar billede joachimgoodman Nybegynder
02. juli 2011 - 10:17 Der er 3 kommentarer

Problem med ASUS

Hej alle sammen

Fik min Asus (ASUS G73SW-TZ134V) for ikke så langtid og har været meget glad for den.

Men har fået et problem...

Fn tasten virker ikke helt eller jo den virker på nogle f. eks når jeg skal havde lyset kraftiger på skræmen eller nå jeg skal havde min pc til at sove.
Men Den virker ikke vis jeg skal havde lys i mit tastatur eller skrue lyden op eller ned.
Ved ikke om jeg er kommet til at slette noget jeg ikke skulle eller et eller andet. =(

Har i nogle gode ideer til hvad jeg kan gøre?
Hvis i har flere spørgsmål skal i bare sige til.

Tak på forhånd
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juli 2011 - 10:31 #1
Har du en driver cd, hvor der er tastatur driver til?
02. juli 2011 - 10:33 #2
Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2011 - 10:47 #3
http://www.asus.dk/Notebooks/Gaming_Powerhouse/G73SW/

tryk download - vælg styresystem

det hedder driveren til touchpad hvilken en ligger der i din
Version  V15.1.18.0

Copy Link

Description

Touchpad driver
File Size
36,1 (MBytes)

2010.12.01  update

har du ikke den bog der fulgte med din maskine
der følger en lille bog med alle asus bundkort og den er faktisk guld værd
har du den ikke så hent maualen forneden når du er inde og hente drivere til den

m.v.h