Avatar billede Felixnielsen Nybegynder
01. juli 2011 - 21:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MGR Mangler

Hej, jeg er ved at samle en computer til en ven og vi har samlet computeren og vi vil til at installere windows vista x64 bit på den.

Gigabite GA-P67A-UD3-B3 Sandy brigde
Intel Core i7 2600k Sandy brigde
Corsair 8BG DDR3 1600Mhz CL8 (2x4)
Geforce 8800

Jeg har sat bios'en op til at boote fra hans USB-CD/DVD-ROM og ganske kort tid efter den er kommet fordi loading screenen med Logo på bundkort siger den:
MGR Mangler
tryk Ctrl-Alt-Delete for at genstarte

Jeg har prøvet at søge på google, men alle sider jeg finder siger de man kan lave en repair efter man har valgt sprog, men jeg kommer aldrig til at vælge sprog, så langt kommer den ikke i loadingen

Håber jeg får et svar hurtigts muligt
01. juli 2011 - 22:13 #1
Velkommen til E. ...

Er du 100% sikker på at den booter op på DVD'en ? Snurrer den ?
Avatar billede Felixnielsen Nybegynder
01. juli 2011 - 22:30 #2
Den kører, vi kan mærke at den snurrer, og jeg har sat bios'en til at boote fra USB-DVD/CDROM, det var en mulighed uncer booting i bios'en
Avatar billede Felixnielsen Nybegynder
01. juli 2011 - 22:57 #3
Jeg satte en intern DVD/CDROM drev i og nu køre den fejlfrit

Men tak for hjælpen alligevel
02. juli 2011 - 00:38 #4
(Husk at [Accepter] dit eget ovenstående [svar] for at 'lukke' spørgsmålet...)