Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2011 - 09:58 Der er 3 kommentarer

fagprøve om SKAT

Hej jeg er elev i SKAT
jeg skla lave fagprøve om et halvt år...

Folk har mange negative ting om SKATS hjemmeside... derfor kunne jeg godt tænke mig at prøve at finde en løsning på problemet?

Nogle der vil hjælpe mig med at lave et forslag til at forbedre SKATS hjemmeside... Hvis det er godt vil det blive ført videre op af i SKAT
Avatar billede chalde Seniormester
29. juni 2011 - 20:05 #1
Umiddelbart vil jeg mene at du skal starte med at finde ud af hvad problemerne er inden du starter på hvordan siden kan gøres bedre.

Indsaml noget empiri. Umiddelbart når du langt ud med en kvantitativ undersøgelse som udgangspunkt, hvorefter du ud fra den kan lave en kvalitativ undersøgelse, f.eks. med en mindre fokusgruppe.

Men sørg for at strukturere dine undersøgelser godt. Ikke for brede men med mulighed for mindre input.
Lav evt. en pre-undersøgelse for et par bekendte inden du går til en bredere målgruppe.
Avatar billede Oscar560 Novice
01. juli 2011 - 15:33 #2
Hej er også elev hos skat og løsningen er fundet og er ved at blive ført videre til udarbejdelse i KBH af elever fra Tønder/Ribe.
Avatar billede Oscar560 Novice
07. juli 2011 - 17:39 #3
altså forslag er sendt afsted så må de kikke på det :-)