Avatar billede wisti Nybegynder
01. august 2001 - 16:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pop up menuer lavet i Fireworks

Kan dette løses? En menu-grafik fremstillet i Fireworks med pop up menuer på nogle af hovedmenuerne giver ingen problemer. Men hvis grafikken anbringes i en tabel centreret midt på siden, kommer pop up menuerne frem forskellige steder afhængig af om browseren er min. eller max. eller noget andet.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
01. august 2001 - 17:26 #1
Nope, desværre kan dette ikke lade sig gøre da hele menuen bruger øverste venstre hjørne som udgangs punkt (fix punkt), der fra angives så hvor mange pix. den skal være til højre og hvor mange ned ad. Det gør selvfølgelig at der går ged i den når tabellen flyttes rundt på siden.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
03. august 2001 - 21:19 #2
By the way, du kan bare lave frames rundt om dit midter vindue. På den måde vil du kunne gøre det sådant at popup menuen ville virke.

http://bo-johansen.adsl.dk/eksperten/94191/
Avatar billede wisti Nybegynder
06. august 2001 - 10:01 #3
Hi Bo!
Tak for hjælpen, jeg havde nok en til vished grænsende mistanke om, hvad der var problemet, men der sker jo ikke noget ved at prøve. Så det må blive frames. Wisti
Avatar billede bojohansen Nybegynder
06. august 2001 - 10:25 #4
Ja frames, ellers skal du ud og finde en som kan det du ønsker.