Avatar billede Plesner76 Nybegynder
23. juni 2011 - 11:54 Der er 8 kommentarer

kan ikke gendanne

Acer aspire
Hej. Jeg har en Acer aspire 5738z jeg ikke kan få til at starte i Windows. Indtil jeg har valgt sprog, så skriver den: fail create partition table for disk 0. Hvad er der galt? Mvh Ditte
Avatar billede kimtheman Novice
23. juni 2011 - 12:00 #1
Er du ved at gendanne pcén eller?..Siden du snakker om at vælge sprog..
Avatar billede Plesner76 Nybegynder
23. juni 2011 - 12:05 #2
Yes. Det er jeg... Siger overskriften også :)
Avatar billede Plesner76 Nybegynder
23. juni 2011 - 12:07 #3
Den har lige været en tur hos Acer for at få ny skærm. Havde jeg vidst det her, så var den blevet der. skærmlyset røg mens den gendannede, så jeg kunne ikke komme videre. Nu har jeg lige fået den tilbage, og kan ikke komme videre.
Avatar billede kimtheman Novice
23. juni 2011 - 12:17 #4
Var det fordi den ikke ville starte efter du fik den tilbage, eller bare fordi du ville starte på en frisk at du prøver at gendanne den eller?

Går du ind og læser på deres side, finder du sikkert også ud af, at sender man en pc til rep. Så er chancen der for, at alt bliver slettet osv, Så det er derfor en selv, der skal nå at tage backup.

Gendanner du fra cdér eller fra image fil på harddisken?

Enten fejl på harddisk eller harddisk brændt af vil jeg mene.
Avatar billede Plesner76 Nybegynder
23. juni 2011 - 12:22 #5
Jeg startede gendannelse inden den blev sendt til Acer. Fordi den var blevet lidt træls.

Gendanner fra CD, som jeg har gjort før. Den jeg har lavet da jeg fik computeren.
Avatar billede kimtheman Novice
23. juni 2011 - 12:51 #6
Hvis du går ind i Bios. Ses harddisken så derinde?
Avatar billede Plesner76 Nybegynder
23. juni 2011 - 12:55 #7
ja det gør den
23. juni 2011 - 17:06 #8
PS: Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?