Avatar billede embarco Nybegynder
21. juni 2011 - 20:36 Der er 2 kommentarer

Medion Akoya notebook fryser 2-3 min efter opstart...

Efter at have konstateret at en defekt USB 3G dongle fra 3 har forårsaget at mit system simpelthen fryser notebooken efter ca. 2-3 hvergang jeg starter den op...uret fryser kan jeg se og jeg bliver nødt til at slukke for den og starte op i fejlsikret tilstand:
Hva' mon kan afhjælpe denne tilsyneladende systemfejl ?
Den kommer med den samme medelse: Serveren er optaget...

Der er ingen konflikter på USB kan jeg se i enhedshåndtering...

Kan jeg slå et eller andet helt konkret fra inde i BIOS ?

Jeg kommer ligesom ikke ret langt i Windows når den fryser efter som sagt 2-3 min ?

På forhånd tak :)

Mvh.
Tom
21. juni 2011 - 21:00 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede embarco Nybegynder
21. juni 2011 - 21:33 #2
Det er Windows 7