Avatar billede miv9220 Nybegynder
19. juni 2011 - 20:11 Der er 4 kommentarer

Søger hjælp til design og logo.

Hej ¨

Jeg er ved at bygge en ny Webshop, og kunne godt bruge noget hjælp til designet.

siden ligger på en færdig shop ved Dandomain.

Så hjælpen vil gå ud på at lave grafik, og så sætte det ind på siden,¨¨

der er ikke mange penge til opganen. men der vil kunne forkomme betaling,

Nogen der ville være frisk på sådan en opgave.?
Avatar billede vifa Novice
19. juni 2011 - 20:24 #1
Jeg kan forslå at du måske prøver at rode lidt rundt med Gimp... Det er ligesom Photoshop (bare gratis)... Download evt. Web Gradient 2.0 package.
Avatar billede Himbear Nybegynder
20. juni 2011 - 23:04 #2
Jeg kan gode lidt formuleringen "der vil kunne forekomme betaling" :-)

Nå men on-topic ... til en en webshop vil du ofte bare have brug for, at dit webshop-navn bliver sat pænt op, så som vifa skriver kan du sikkert godt gøre det selv. Sørg for at holde det enkelt og stilrent og vælg en farve eller to som passer godt til dine produkter og webdesign.
Avatar billede miv9220 Nybegynder
20. juni 2011 - 23:09 #3
hej Tino

Vi har vist arbejde sammen før. ang et hjemmeside design til en computer shop.

jeg har selv været ved at rode med et logo, men syndes bare ikke det er 100 % som jeg vil havde det.

og så begyndt jeg at rette noget mere af grafiken på siden.
Men har desværre aldrig været en store haj til sådan noget.

Kunne du være intressret i lidt samarbejde igen?
Avatar billede Himbear Nybegynder
20. juni 2011 - 23:12 #4
Jeg vil selfølgelig gerne hjælpe dig. Skriv til mail@tinocordes.dk så kan jeg give et tilbud på det :-)