Avatar billede mofpe Nybegynder
19. juni 2011 - 09:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Summasummarum - udskrift af formularer

Hej
Lidt specielt spørgsmål, men håber nogen kan hjælpe.
Har flyttet summasummarum til ny PC, men mine formularer (i egen mappe) vises nu ikke når jeg skal printe. Det er kun standardformularer der kan vælges i mellem. Jeg har kigget efter muligheder for import, indlæs sikkerhedskopi og lignende. Jeg kan godt åbne mine egne formularer i formulardesign, og gemme dem, men det hjælper ikke.
Nogen der har et forslag.
Avatar billede ottobp Novice
19. juni 2011 - 09:57 #1
har du  opgraderet  til  den  nye  3.8.0  licens???? thi  så  kan  du  lave  det  der  hedder  en SYSTEMSIKKERHEDSKOPI  der  bliver  pakket  sammen i  een mappe  som  så  kan  flyttes  med  FORMULAR mappen til  den  nye pc placering

det  var  een måde at  løse problemet  på

den  anden  er  at  du  skal  finde  installationsmappen  på  din  gl. pc  og  kopiere  mappen  FORMULARER  ud  på  en  USB  og  så  skal  du  have  mappen  kopieret  ind  på  den  nye  PC´s  placering af  programmet  (Der hvor  mapperne  med  nr. 1 og 2  osv

men  med  den  nye  3.8.0  så  er  det  helt automatisk

otto b. petersen  certific.forhandler af SummaSummarum
www.summasupport.dk
Avatar billede mofpe Nybegynder
19. juni 2011 - 10:23 #2
Tak for svar.
Desværre kun den gamle 2,0 (et eller andet)
Og bruger kun det til fakturering, så der er ikke så meget ide i at opgradere.
Jeg har mappen formularer på c: drevet i mappen summasummarum. Men kan som sagt IKKE vælge mine egne formularer når jeg ønsker at skrive f. eks. en faktura ud.
Det syntes jeg er lidt mærkeligt. .-)
Avatar billede ottobp Novice
19. juni 2011 - 12:07 #3
lyder lidt mystisk

sikker  på  at  du  har  fået  den  helt  på plads

kunne  du  åbne  een  af  dine  egne i formulardesigneren  og  gemme  den  -  måske  ændre  lidt  så  du  er sikker  på  at  det  er den  nye    Gem Som  og  så  se  om  du  kan  vælge  den  således ændrede  design

svært at sige  hvad  der  ikke  lige  spiller  i  dit  tilfælde

men  du  kunne  ringe  til  mig  og  vi  så  lavede  en  pc til pc hvor  jeg fik  lov  til at  operere  din  mus,  så  vil jeg  7-9-13 næsten  garantere  at  det virker  derefter

find  mig  på  min  hj,side
Avatar billede mofpe Nybegynder
19. juni 2011 - 18:33 #4
Netop. Meget mærkeligt.
ringer når jeg sidder ved pc med problemet. :-)

Så håber jeg du via "fjernbetjening" kan løse problemet.
Er der nogen form for betaling inde over?
Avatar billede ottobp Novice
19. juni 2011 - 21:50 #5
du  kan  forberede  dig  lidt
ved at skaffe  en  teamviewer.dk  ID

du kan hente  en  non-commerciel licens  til at teste  systemet af  med  du  skal  have et  nicifret ID-nr.

ad  betaling.... så  har  du  måske bemærket  at  jeg  sælger  klippekort  til  en  600 kr.  for  5  kvarters ringemulighed.  Men har også  en  adhoc betaling  med  betaling pr. minut med udgangspkt. i  de  600 kr i timen + moms  Minimum  et kvarters debitering.  En anden timepris  er  500 kr. i timen  for  dem  der har  købt  licensen  hos  mig  -  enten  en  fuld  eller  en  opgradering..

men  lad  os  nu  lige  få din faktura  til  at virke  -  så  finder  vi  nok  ud  af  det
Avatar billede mofpe Nybegynder
22. juni 2011 - 18:10 #6
Nå, men jeg fik det løst.
Oprettede blot en ny faktura.
Tak for svarede
Avatar billede mofpe Nybegynder
04. juli 2011 - 05:37 #7
Accepteret