Avatar billede Jesper_BS Nybegynder
18. juni 2011 - 16:23 Der er 1 løsning

Hvorfor hakker lyden fra min pc til min Air-port Express..??

Jeg har købt en Airport Express fra Apple for ca. 2 måneder siden, som jeg har koblet til mit anlæg i stuen. Løsningen er genial, men jeg har et irriterende problem med at lyden hakker et øjeblik ca. hver 1-2 min. når jeg spiller musik fra min pc med iTunes via min Airport Express til anlægget.

Min Airport Express, som kun sidder 2 meter fra routeren, kører på mit eksisterende tråløse netværk, og min pc er koblet direkte i routeren med netværkskabel.

Jeg har forsøgt at skifte kanal på det trådløse netværk, da det muligvis kunne genere med støj fra andre på samme kanal, men det har været uden held.

Jeg bruger også min Airport Express til at streame lyd fra min iPad eller iPhone, hvor der underligt nok aldrig har været nogen problemer med lyden. Jeg har aldrig oplevet det har hakket.
Så det er kun når jeg streamer fra iTunes på pc'en til Airport Expressen.

Hvad kan problemet være..??

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede Jesper_BS Nybegynder
02. august 2011 - 21:48 #1
Min pc kører programmer der trækker på netforbindelsen.