Avatar billede svebbe Nybegynder
18. juni 2011 - 11:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

operating system not found

Jeg har haft min harddisk helt formateret, og nu lagt windows xp ind.
Men nu kan jeg ikke starte op, den kan ikke finde styre system.
Det hele er gjot via en anden computer,hvor jeg havde harddisken som extern via usb stik.
Fordi jeg tror mit cdrom drev er færdig.

kom med gode råd
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2011 - 11:31 #1
Du kan ikke installere xp på en anden pc og sætte den over i din, og så tro det kommer til at virke. De to computere er jo ikke fysisk ens.
Min anbefaling er at hvis dit drev er i udu, så skift det ud, eller prøv at rense det.
Avatar billede svebbe Nybegynder
18. juni 2011 - 11:51 #2
Hvis cdrom drevet hvirker, hvad gør jeg så nu?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2011 - 11:57 #3
Hvorfor lukkede du tråden?
Avatar billede svebbe Nybegynder
18. juni 2011 - 12:00 #4
Jeg er ny her og vidste ikke jeg gjore det.
kommer her så ikke flere svar?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2011 - 12:08 #5
Det gør der muligvis, men jeg vil nu alligevel anbefale du opretter et nyt spørgsmål og henviser til denne som du ved et uheld kom til at lukke.
Husk at du ikke selv skal lægge svar. "Svar" bruges kun når point skal uddeles efter man har vurderet de kommentarer der er kommet.