Avatar billede olpe1966 Nybegynder
17. juni 2011 - 15:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bestemt internet side kan jeg ikke komme ind på siden i går. TV2.dk

Hej

Jeg har www.tv2.dk som startside og pludselig i går kan jeg ikke mere få siden frem.
Jeg får blot  "Internet Explorer kan ikke vise siden"

Jeg har prøvet at genstarte computer, og slettet cookie.

Jeg kan heller ikke komme på tv2.dk hvis jeg f.eks. går på google og søger og der klikker på linket.

Jeg har windows7.

Jeg har en gammel bærbar som jeg lige har fundet frem og på den kan jeg heller ikke komme på tv2.dk

Derfor gik jeg ud fra det må være fra min internet udbyder det er galt og har kontaktet dem.  De guidede mig til at prøve forskellige ting, både med modem direkte i computer og andre ting som at slå virusprogram fra osv. men lige lidt hjælper det.  Deres konklusion er at der intet er galt fra deres side, og de mener jeg måske har noget der blokere fra enten firewall eller virusprogram.

Det lyder dog underligt, da det samme problem er på min gamle computer som jeg lige har prøvet at tænder for idag.

Nogen idé til hvad det kan være?
Avatar billede olpe1966 Nybegynder
19. juni 2011 - 20:18 #1
Selv løst problemet ved at søge på google på emnet DNS server, fandt derved indlæg her på eksperten og har rettet opsætning med DNS server.
Avatar billede olpe1966 Nybegynder
19. juni 2011 - 20:18 #2
...