Avatar billede weblance Nybegynder
16. juni 2011 - 20:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lave apps til iPhone og Android

Hej

Jeg har et system lavet i HTML, PHP og CSS. Er det muligt på en nem måde at lave en app til iPhone og Android, ud fra dette? Skal lige siges at jeg kun kan programmere i ovenstående.
Avatar billede nhh Nybegynder
16. juni 2011 - 20:55 #1
der findes en række buildere deriblandt phonegap, appcelerator, rhodes eller corona. men alle kræver, at du sætter dig ind i deres apis, og det tager en hel del tid. et alternativ kunne være at en med erfaring kunne hjælpe dig med at lave programmet. personligt kunne jeg da godt være interesseret i at lave appen til en rimelig lav pris, selvfølgelig alt efter funktionalitet. du kan blot kontakte mig på nhh(at)helmerr.be
Avatar billede arne_v Ekspert
16. juni 2011 - 20:57 #2
Nej.

Du kan lave smartphone app udfra HTML+CSS+JavaScript med tools som f.eks. PhoneGap.

Og din PHP kan konverteres til web services som kaldes fra smartphone app.

Men det vil ikke vaere "nemt".
Avatar billede weblance Nybegynder
16. juni 2011 - 21:21 #3
Tak for jeres kommentarer. Jeg kan se at jeg skal bruge noget mere tid på at undersøge emnet. Smid et svar, så får i point.
Avatar billede arne_v Ekspert
16. juni 2011 - 21:49 #4
svar