Avatar billede varmeskud Praktikant
16. juni 2011 - 14:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program til USB microfon

Hej

Jeg har købt en USB microfon http://www.logitech.com/da-dk/speakers-audio/microphones/devices/221
Min computer er en bærbar Dell som køre med WinXP.

Jeg leder efter et program som gør at når jeg snakker ind i microfonen, så skal lyden komme ud over lydanlæg som jeg sætter til computerens lyd udgang via mini jack stik.

Hvilket program kan gøre dette?

Jeg har haft flere spørgsmål om hjælp til dette, men aldrig fået det til at virke.
Hvis jeg prøver og teste hardware af på computeren, så kan jeg få lyden til at virke. Men ligeså snart jeg afslutter testen af det. Så kan jeg på ingen måde få lyden til at komme ud af computeren.
Derfor tror jeg at jeg skal have fat i et program der kan gøre dette for mig, da jeg ikke kan få winXP program til at virke.

Tidligere spørgsmål - http://www.eksperten.dk/spm/938040
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 14:08 #1
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. juni 2011 - 14:14 #2
Det burde jeg have, og hvad jeg lige kan se, så skulle det være i orden.

Dog er billedet du viser vist fra win7, hvor jeg køre med xinXP på den computer, som gør billedet er lidt anderledes.
Du har vel ikke mulighed for at vise et billed fra winXP så jeg er helt sikker på det er sat korrekt?
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 14:25 #3
Kun hvis du kan vente lidt jeg er ved at opdatere en pc og skifter senere til Xp harddisk
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. juni 2011 - 14:32 #4
Jo jeg kan godt vente.
For det vigtigste er ikke tiden, men at få det til at virke :-)
Avatar billede varmeskud Praktikant
04. juli 2011 - 20:55 #5
Hej

Jeg tror desværre du har glemt mig?
Men havde nu en IT mand som prøvede, og han kunne desværre heller ikke få det til at virke.
Det er som om at jeg mangler et program, som kan håndter lyden og få den ud af computeren.
Men prøvede at gøre det via "test hardware"
Og der må jeg erkende at microfonen er for dårlig kvalitet til at skyde det ud over lydanlægget. For det lyd ikke særlig godt.

Så dropper denne bord microfon.

Vil du have nogle point?
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juli 2011 - 21:08 #6
Du har fuldkommen ret det var svedt fuldkommen ud og jeg samler ikke så behold dem :-)
Avatar billede varmeskud Praktikant
04. juli 2011 - 22:22 #7
Lukker