Avatar billede c-holst Novice
14. juni 2011 - 22:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med docking station

hej alle.

Skal ud at købe en dockingstation som jeg vil bruge sammen med en ipod classic.

Den skal bruges til at høre musik/radio i dagligdagen. sikkert mest P3 og P4 og lokalradio. fungerer det godt med et netstik, så der kan høres netradio

Prislejet er 1000 til 1500 kr som max

Jeg går efter lækker lyd frem for mange features

Lydtrykket har heller ingen betydning. Går ud fra at de fleste kan levere den lyd der skal til for at man kan høre den i en almindelig stue

Ingen bling bling. Jeg skal sikkert se på den i lang tid fremover

Nogen bud på, hvad der kan forventes som standart i dag.

Så har du nogle gode eller for den sags skyld nogle mindre gode erfaringer med køb, så vil jeg gerne høre fra dig.
Avatar billede c-holst Novice
23. december 2011 - 14:46 #2
Tak for de fine links karise. Vil du have pointene må du lige droppe et svar.

Det blev en
http://dk.jbl.com/jbl-produkter-detail-dk/jblradial.html
Spiller godt med lækker lyd
23. december 2011 - 16:28 #3
Ping...