Avatar billede MagnusELH Nybegynder
09. juni 2011 - 14:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iphone internet.

hvis man skal på ferie, og tager sin Iphone 4 med. hvordan kan man så slå 3g nettet fra. så jeg ikke for en regning når jeg kommer hjem.
Avatar billede Authiel Nybegynder
09. juni 2011 - 14:35 #1
Indstillinger -> Generelt -> Netværk -> Slå 3G til
Avatar billede foodear Praktikant
09. juni 2011 - 14:51 #2
Du vil jo stadig få en regning hvis du bruger telefonen til internet, slå flyfunktionen til, men så kan du ikke bruge den som telefon ..
Avatar billede madand Nybegynder
09. juni 2011 - 15:03 #3
Slå data roaming fra.. Så kan du kun ringe og SMS'e og ikke bruge data..