Avatar billede michellebaaby Nybegynder
07. juni 2011 - 20:55 Der er 1 kommentar

Help

Hej jeg har et lille skråstreg stort problem angående wordpress - hvis der er nogen som er lidt inde i det? Har valgt at skrive under diverse.

Problemet er at når jeg har valgt den template jeg vil have og aktiveret den - vil jeg gerne se hvordan den ser ud, men i stedet kommer denne linje frem:
Fatal error: Call to undefined function body_class() in /usr/home/web/web500179/aesthetics.dk/wp-content/themes/twentyten/header.php on line 55

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre og har også googlet.

Tak

Mvh Michelle
Avatar billede AnoPem Nybegynder
30. juli 2011 - 01:33 #1
Har du prøvet at geninstallere wordpress og eller temaet ?