Avatar billede sonic666 Novice
07. juni 2011 - 19:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

2 skærme på et DVI-stik

Kan se der er en masse tråde om dette emne, men har ikke lige kunne finde svarer på mit spørgsmål.

Jeg har et G-Force GT 220 grafikkort. Der er et DVI-, et VGA- og et TVout-stik.

Er det muligt at sætte 2 skærme på DVI-stikket? Jeg ville jo helst have digitalt signal på begge 2. Jeg har købt sådan et DVI-splitter kabel, men det kloner bare signalet. Altså har jeg ikke lave udvidet skrivebord.. og det var jo ligesom det der var ideen.

Kan nogle hjælpe?
07. juni 2011 - 20:26 #1
07. juni 2011 - 20:27 #2
Avatar billede Andyboy Nybegynder
07. juni 2011 - 20:27 #3
Det kan ikke lade sig gøre via DVI splitteren. Du må nøjes med VGA+DVI
Avatar billede sonic666 Novice
07. juni 2011 - 22:24 #4
Tak til Andyboy. Kort og præcist svar.. selv om jeg havde håbet på det kunne lade sig gøre.
Avatar billede sonic666 Novice
07. juni 2011 - 22:29 #5
Hej Kaise_larry
Det kræver vel at der er nogle der svarer for at jeg kan give point...?

Sagen er at jeg har en del gamle spørgsmål hvor folk har hjulpet mig med div. edb problemer. Men de hjælper alle ved at skrive deres indlæg som kommentarer. Også selv om jeg skriver tak til den jeg mener der kommer med den bedste løsning.

Hvad gør jeg så? Bliver også spammet af eksperten.dk pga. af mine mange point ude.
08. juni 2011 - 08:22 #6
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5 ->
En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan belønnes med point. Du beder vedkommende, i en kommentar, om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points

www.eksperten.dk/faq#faq-3-4 ->
Nu fik jeg løst mit problem, er der mere jeg skal gøre?

Der er et par ting du bør gøre. Det første er at acceptere svaret. Den anden ene er at sige tak for hjælpen til de personer der har hjulpet dig eller prøvet på det.

Det tredje er at fortælle hvordan du fik det løst, og hvilken løsningsmodel der virkede. Grunden er at andre en dag kan få glæde af din løsning, men hvis det ikke fremgår af tråden hvad løsningen var, er der ingen andre der kan bruge det.

Det samme gælder hvis du selv finder svaret. Din (nye) viden kan være guld værd for den næste som oplever et tilsvarende problem.

---

Ellers læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget [svar]...
Avatar billede sonic666 Novice
08. juni 2011 - 08:59 #7
Ok..Det er altså "den nederste linie" der er løsningen!

Kan du "karise_larry" ikke også smide et svar? Så får I 15 hver. Din løsning virker jo også, men er lidt for dyr til min smag.

Tak for hjælpen.
08. juni 2011 - 09:03 #8
Ping...

(Dette er så [svar ...)

Jeg har brugt http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=381319 trixet på en bærbar -> 2 x 24" fladskærm - ganske fint - også sammen med bærbarens egen skærm ...
Avatar billede sonic666 Novice
08. juni 2011 - 09:10 #9
Men kan den også lave "udvidet skrivebord"?