Avatar billede nph12 Nybegynder
03. juni 2011 - 18:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Har udfald på min internetforbindelse fra Yousee

Hej
Jeg har en netgear router og internetforbindelse fra Yousee. Det har godt stabilt i to år uden problemer, men nu får jeg udfald på internetforbindelsen.

Jeg kan godt få adgang til routeren, når jeg har mistet internetforbindelsen, så mit lan-netværk ser ud til at køre. Når jeg genstarter routeren, så kører min internetforbindelse også fint et par timer indtil næste udfald kommer.

Er der nogen som har en idé om, hvad det kan være???
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 18:09 #1
Avatar billede johs_j Novice
03. juni 2011 - 18:52 #2
Ring evt. til Kundeservice på 80804050

Det er et gratisnummer.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 18:57 #3
johs_j >> Husk at sende forslag som "Kommentar" og ikke som "Svar".

"Svar" er til løsninger og pointgivning......  :-)
Avatar billede pstidsen Novice
03. juni 2011 - 20:26 #4
#2 er da et svar...
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2011 - 20:35 #5
pstidsen >> Hvordan kan du se om #2 løser problemet????

Det er vel kun spørger som kan vide det, eller hu????
Avatar billede pstidsen Novice
03. juni 2011 - 20:41 #6
svar er ikke lig med løsning... Synes det er OK at han lægger det som svar. Fair nok hvis du har en anden mening :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2011 - 17:42 #7
Kunne det bruges?
Avatar billede nph12 Nybegynder
31. juli 2012 - 14:26 #8
Nu har jeg opsagt min internetforbindelse hos yousee - desværre fik jeg aldrig løst problemet også selvom jeg kontaktede yousee kundeservice flere gange.