Avatar billede schua Praktikant
03. juni 2011 - 11:27 Der er 1 løsning

Eksamens hjælp til Umbraco!!!!

Hej alle sammen..

Vi er en gruppe multimedie designer studerende der er i gang med at lave vores eksamens projekt. Vi skal aflevere på mandag, så vi har akut behov for hjælp.

Vi har udviklet en virtuel guidemappe for Bravo Tours. Vi er kommet rigtig langt med Umbraco, vi har fået styr på at sætte tekster osv. ind. Nu er vi løbet ind i et problem med billeder.

Når vi indsætter billeder, igennem tekst editoren, kan de endten ikke vises eller vises i en helt anden størrelse. Hvis vi selv angiver størrelsen på billederne, så viser den dem ikke i den størrelse alligevel. Vi har både prøvet og slå behold propportioner til og fra.

Vi har også prøvet og installere forskellige package, men dem kan vi ikke få til at fungere.

Hvis der er nogle, som gerne vil hjælpe og mener de har en løsning på dette så hører vi meget gerne fra jer. Det er muligt for jer at få adgang til systemet hvis i sender en mail til. 1005793@ucn.dk, så sender jeg jer et login.

På forhånd tak!
Avatar billede schua Praktikant
13. december 2011 - 13:38 #1
løst selv