Avatar billede puggaard999 Nybegynder
02. juni 2011 - 17:51 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Anmeldelse af hjemmeside

Hej.

Jeg har en ven som har en hjemmeside (www.IAppleBloggen.tk)
og han vil rigtig gerne have en anmeldelse af sin hjemmeside.
Så jeg tænkte på om der er en der vil lave en ordenlig anmeldelse dvs. den skal være lang og fornuftig.
Send anmeldelsen til mr.puggaard@gmail.com

Hjemmesiden er www.IAppleBloggen.tk

Hilsen
Casper
Avatar billede wanze Nybegynder
02. juni 2011 - 18:37 #1
Jeg tror ikke du får nogen til at skrive en fyldestgørende anmeldelse af den side, men jeg kan da godt komme med et par inputs.

Siden er alt for mørk og generelt ikke særlig pæn efter min mening. Apple-logoerne i topbanneret har også nogle meget grumsede kanter - derudover jeg heller ikke særlig stor fan af skrifttypen, der er brugt.

Siden er forvirrende og ubrugervenlig på mange punkter - bl.a. plejer topbanneret/logoet på en side normalt at bringe en tilbage til forsiden, hvilket ikke er tilfældet.

Jeg ventede desuden et par sekunder på at der skulle blive indlæst indhold, der hvor de roterende ajax-loading-billeder var, indtil jeg kiggede i kildekoden og fandt ud af, at de simpelthen bare er indsat der. De roterende ikoner symboliserer normalt, at der er ved at blive indlæst noget indhold. Meget forvirrende anvendelse.

Fordi siden er lavet med et iframe er det heller ikke muligt at linke til specifikt indhold, hvilket også er meget ubrugervenligt.

Siden er propfyldt med reklamer - fx Teknologi-siden. Det er jo intet andet end reklamer

Links til blogindslag i højre side bliver desuden skåret af meget bræt, der står fx "NYT!! Sacn med din" som et link.

Derudover er siden fyldt med tastefejl og stavefejl.

Så har du lidt at tage fat på der. :)
Avatar billede pstidsen Novice
02. juni 2011 - 18:39 #2
Avatar billede pstidsen Novice
02. juni 2011 - 18:40 #3
#2: Beklager nu har jeg set
VÆR OPMÆRKSOM! IAppleBloggen.tk bliver snart lavet om til IAppleBloggen.dk
Avatar billede pstidsen Novice
02. juni 2011 - 18:42 #4
#1: ENIG ENIG ENIG (undtagen det med skrifttypen måske...)
Avatar billede puggaard999 Nybegynder
02. juni 2011 - 19:06 #5
tror han har ændret design nu!

Wanse eller pstidsen vil en af jer prøve at anmelde den igen?
Avatar billede vejmand Juniormester
02. juni 2011 - 19:14 #6
Bare lige en hurtig:

Man for et point for vær = Man får et point for hver

Der er sikkert mange flere, så bare lige denne.......
Avatar billede pstidsen Novice
02. juni 2011 - 19:22 #7
#5 det vil tage ALT for lang tid. Det normale her på E... er at en masse kommer med små input som bliver til en stor anmeldelse. Som wanze skriver i #0:
Jeg tror ikke du får nogen til at skrive en fyldestgørende anmeldelse af den side, men jeg kan da godt komme med et par inputs.
Avatar billede wanze Nybegynder
02. juni 2011 - 20:28 #8
Det ser allerede langt bedre ud nu! Stadig er toppen lidt grumset og den linker ikke til forsiden.. men meget bedre!
Avatar billede TIversen Novice
02. juni 2011 - 21:27 #9
Det her er ikke en lang anmeldelse, men bare lidt hurtigt feedback!

Dine apple billeder er uklare, og det får det til at se uprofessionelt ud...
Derudover giver din "jailbreak" side ikke nogen menning? - man får en liste over timmere eller vækophæng?!?!

Men ellers ser det ok ud...Dejligt at se at det rent faktisk er lavet med koder og ikke igennem et standard CMS system...
Avatar billede TIversen Novice
02. juni 2011 - 21:27 #10
hov...der var jeg for hurtig...den er jo lavet igennem en standard online hjemmeside service ;)
Avatar billede puggaard999 Nybegynder
02. juni 2011 - 22:40 #11
Tak for hjælpen allesammen.

Men tænk lige på at jeg kun er 13 år gammel ;)
Avatar billede pstidsen Novice
02. juni 2011 - 22:51 #12
det er da din ven som har lavet siden??
Avatar billede puggaard999 Nybegynder
02. juni 2011 - 23:02 #13
Det var ham som lige skrev.
Men jeg syntes også selv at det er lidt imponerende af en 13 årig.
Avatar billede pstidsen Novice
02. juni 2011 - 23:09 #14
Hvis den var kodet fra bunden var det rigtig sejt, men det er da også ret fedt at han bruger tid på det, tester telefoner osv.
PS: Få din mor til at læse korrektur ;)
Avatar billede wanze Nybegynder
03. juni 2011 - 11:34 #15
@pstidsen: Det har været ret tydeligt, at det er ham og ikke "hans ven", der har lavet siden. Lidt et sammentræf at de begge hedder Casper Puggaard ellers. ;-)
Avatar billede pstidsen Novice
03. juni 2011 - 17:12 #16
Hvorfor lyve lol?
Avatar billede mikaelch Novice
08. juni 2011 - 23:37 #17
Længere og bedre titlen udnyt gerne google viser op til 67 tegn og husk domæne navn ligger du nummer 1 lige vel hvad jeg mener denne her titlen <title>iapplebloggen.tk</title>
Avatar billede puggaard999 Nybegynder
13. oktober 2013 - 12:03 #19
luk