Avatar billede Steen Seniormester
02. juni 2011 - 08:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010 - Adgang via mobil

Hej
Er der mulighed for at få fuld adgang til Outlook 2010`s mail, mapper og undermapper via min mobil ( Android og Iphone) - Min Outlook 2010 er installeret lokalt på min maskine.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
02. juni 2011 - 11:15 #1
Hvsi det er en exchange du vil koble op til, så prøv dette:

1: Gå til Menu.
2: Gå til Konti & synk.indstillinger.
3: Tryk på Tilføj konto.
4: Indtast din e-mail i e-mail feltet, dit password i feltet Adgangskode og domæne i feltet Domænenavn og tryk derefter på Næste.
5: Indtast din SAM kontonavn i feltet Brugernavn (din adgangskode skal allerede være indtastet i password feltet).
6: Indtast webmail.sherweb2010.com i feltet Server.
7: Check feltet Kræver SSL og tryk derefter på Næste.
8: Tryk Automatisk push.
9: Vælge, hvor langt tilbage du ønsker at synkronisere det beløb, der synkronisere felt.
10: Tryk på Næste.
11: I Giv denne konto et navn felt, kan du give et kaldenavn til din konto (valgfrit).
12: Indtast det navn, du ønsker modtagerne af dine e-mails for at se i feltet Dit navn (vist på udgående beskeder).
13: Tryk på Udført.

Se samme forklaring her:
http://support.sherweb.com/Faqs/Show/how-to-set-up-an-account-on-android-exchange-2010

Hvad angår en iPhone, så burde det være muligt men jeg ved ikke hvordan.
Avatar billede Steen Seniormester
02. juni 2011 - 23:05 #2
Nej det er ikke lige exchange jeg tænker på.

Det jeg havde forstillet mig er at jeg får Outlook til automatisk at kopiere min postfil, ud et eller andet sted på nettet, og så via  Mobil eller browser kan åbne filen og arbejde med indholdet.

Kan ikke rigtig finde ud af hvordan Outlook Web arbejder, om den kan klare opgaven ?

Hvad er Outlook Web ( tillægsspørgsmål )?
03. juni 2011 - 06:50 #3
PS: ... jeg har ikke oplevet nogle "mobiler" som direte kan håndtere en *.PST fil ...
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
03. juni 2011 - 11:01 #4
Hvilken type konto er der tale om?
Hvis det er gmail og lign., så skulle det ikke være noget problem. Hvis der er tale om en mail hos din udbyder, så skulle det også kunne lade sige gøre.
Men jeg er på ingen måde sikker på, at de mobile enheder kan importere og behandle indstillingerne i pst-filen korrekt.
Avatar billede Steen Seniormester
03. juni 2011 - 14:45 #5
ok - tak for svaret
Avatar billede Steen Seniormester
22. juni 2011 - 22:34 #6
Tak for din hjælp.

Smid et svar og jeg vil give dig nogle point.