Avatar billede SelvErfaren Nybegynder
01. juni 2011 - 15:27 Der er 9 kommentarer

Hjælp til afinstallering af et specifikt program

Jeg har søgt højt, lavt, vidt og bredt på nettet vedr afinstallering af America`s Army Server Manager, programmet var pre-installeret på PCèn da jeg købte den for flere år tilbage, for nyligt opdagede jeg at det optog en masse båndbredde fra min netforbindelse, og da jeg aldrig har brugt det besluttede jeg at afinstallere det under kontrolpanel, men der blev èt program tilbage (America`s Army Server Manager) som jeg abosult ikke kan afinstalllere ej heller finde på C: drevet, for evt at gennemtvinge en sletning med et program fra Microsoft der hedder ProcessEksplorer, men det kræver at jeg kan finde det (America`s Army Server Manager) og det er ikke lykkedes endnu og det fylder da trods alt en del (ca. 9,47 MB), så det skulle da være til at få øje på, problemet er også at al adgang til info mv bliver nægtet hver gang.
Jeg kører med XP.
Er der nogen derude der har oplevet det samme og hvad kan der gøres for at slette programmet?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
01. juni 2011 - 16:09 #2
Download Ccleaner.

Genstart windows, start op i fejlsikret tilstand. Åbn Ccleaner og tryk uninstall. Find og marker AA Server Manager og tryk uninstall. Genstart og scan registry for issues. Det virkede for mig.
01. juni 2011 - 17:49 #3
... og/eller

www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html - vælg punt [4] i programmet og følg guiden...
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2011 - 19:58 #4
Dette forum kan være svært at finde ud af, men tager man sig tid når spørgsmålet skal oprettes, er det faktisk ikke så svært alligevel :)

Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Jeg vil anbefale at du bruger en bedre kategori.
Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker dette spørgsmål først. Se her hvordan: www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede SelvErfaren Nybegynder
03. juni 2011 - 11:19 #5
Hej og tak for svaret.
Desværre er det et dødt link, så jeg kan ikke komme videre.
Avatar billede SelvErfaren Nybegynder
03. juni 2011 - 12:30 #6
Hej og tak for svaret.
Har installeret programmet, testet det, men heller ikke det kan finde det omatalte program/fil, på trods af at den er vist under (tilføj/Fjern programmer) i kontrolpanelet, den må være godt skjult.
Avatar billede SelvErfaren Nybegynder
03. juni 2011 - 12:32 #7
Hej og tak for svaret.
Problemet her er jo netop at AA server manager ikke kan lokaliseres nogen steder, men det må være der, for det er vist i kontrolpanel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2011 - 14:39 #8
Læser du ikke #4?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. juni 2011 - 15:17 #9
#7 Vil du ikke være venlig at meddele om hvorvidt du har forsøg det som jeg beder dig om at gøre i #2?

Der er ikke meget idé ved at oprette et spørgsmål, ignorere hjælp, og efterlade spørgsmålet åbent flere dage efter det er blevet oprettet.