Avatar billede Blackface Nybegynder
31. maj 2011 - 01:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg mit eget endelse på webadresse ligesom .dk .com .eu osv

Hej som i ved der eksistere hav af endelser som .dk .com .eu.org
men jeg vil have mit helt eget og tilbyde det til folk som vil have det ... Hvordan kan jeg få min egen endelse feks .blackface eller .fd osv osv?
Avatar billede Blackface Nybegynder
31. maj 2011 - 02:11 #1
tld mente jeg og hvor meget koster det
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2011 - 02:18 #2
Som det er nu, kan du ikke! Men det er på tale at frigive denne mulighed.

Tro mig! der er seriøse mennesker som overvejer denne mulighed. Men spørgsmålet er, om det ikke bare forvirre mere end at gøre det simpelt.

Konflikter mellem ophavsret og hensynet til de nuværende Domains, er nok nogle af de tungeste overvejelser. For ikke at tale om IpV6 *host*

Det dur jo ikke hvis du lige kan oprette www.mitansigt.mcdonald vel!

Nok om det!, men jo det kan lade sig gøre men bare ikke lige nu.
Avatar billede repox Seniormester
31. maj 2011 - 10:39 #3
#2
Ja, bare se balladen om at få frigivet .xxx tld ;)