Avatar billede AnnMaria Nybegynder
30. maj 2011 - 15:05 Der er 5 kommentarer

Laptop til rejse

Hej

Jeg bliver student til sommer og skal ud at rejse. Derfor vil jeg gerne have en ny laptop med mig. Jeg vil gerne at der er cd-drev i så jeg har mulighed for at se film på rejsen. Desuden vil det være dejligt med webcam.

Jeg har desværre ikke så mange penge til rådighed, men ca. 3000-3500 kr.

Nøgleord: hurtig pc, meget plads, god kvalitet, lang batteri tid, let. maks "13".

Jeg har ikke så meget styr på det med computere, så håber I kan hjælpe mig.

P.s. Eller vil det være bedre at købe en ipad?
Avatar billede ralleep Nybegynder
30. maj 2011 - 15:17 #1
Avatar billede AnnMaria Nybegynder
30. maj 2011 - 15:36 #2
Hej. Fedt. Er der cd-drev i den? - Desuden syntes jeg det er lidt svært at se på billedet om det er en af de nye modeller :D Er det den samme som denne her http://astore.amazon.co.uk/notebook-laptop-pc-computer-21/images/B004ES45TG
Avatar billede AnnMaria Nybegynder
30. maj 2011 - 16:37 #3
Jeg har været ved at kigge mig lidt rundt omkring, hvad med selv at bygge den? Jeg har prøvet mig lidt frem på denne side: Men ved ikke om det er en dårlig pc. http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=n0333033&s=bsd&c=dk&l=da&cs=dkbsdt1&model_id=vostro-3300&dgc=AF&cid=6512&lid=167792&acd=f4a4b1f3bf59fd195bcd1829653e5c36
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
30. maj 2011 - 17:03 #4
AnnMaria - hvad med at lukke det gamle spørgsmål du har lavet? Hvor jeg har givet dig et fint svar?
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
30. maj 2011 - 17:05 #5
Jeg undskylder - fik lige set det igennem. Og kan se du har åbnet det pga. det var forkert kategori :o)

Well, held og lykke med købet og rejsen :)