Avatar billede glvi93 Nybegynder
29. maj 2011 - 16:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bruge Emacs med vbc.exe

Hej alle.
Jeg har Emacs med vbnet-mode og vil gerne kunne bruge vbc.exe med Emacs på den måde at Emacs viser syntaks-fejl og lign.
Nogen der har en metode til at Emacs kan vise syntaks-fejl i vb.net?
Avatar billede arne_v Ekspert
30. maj 2011 - 00:12 #1
Avatar billede glvi93 Nybegynder
30. maj 2011 - 16:57 #2
Ja har for nyligt fundet den. Har læst mig til at man kan bruge flymake, i vbnet-mode.el til at vise syntaksfejl. Men kan ikke hitte ud hvordan det kan aktiveres.
Avatar billede glvi93 Nybegynder
02. juni 2011 - 14:58 #3
har så vidt læst mig til at der er flere måder at få vidst syntax fejl, en metode er at bruge flymake alene, også flymake med integreret vbc.exe, også en hvor man bruger emacsclient integreret med vbc.exe. Er bare svært for mig at kunne få det til at virke på nogen osm helst af måderne. Nogen som kan få det til at lykkes?
Avatar billede glvi93 Nybegynder
03. juni 2011 - 23:12 #4
Hej alle.
Har såvidt fået flymake op at køre med vbnet-mode i emacs, men der kommer en fejlmeddelse "flymake-ler-make-ler 6", har sat (defun my-vbnet-mode-fn () op som der står under installation instructions, som #1 har linket til, nogen som kan hitte det ud?
Avatar billede glvi93 Nybegynder
04. juni 2011 - 12:53 #5
Hej alle.
Da jeg har brugt omtrent 2 uger på at finde ud af hvordan man succesfuldt sætter vbnetmode op med flymake, vbc.exe og fontification er det vidst på tide at give op. så lukker tråden her.
Avatar billede glvi93 Nybegynder
04. juni 2011 - 12:53 #6
svar