Avatar billede petert Forsker
29. maj 2011 - 13:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HTC Wildfire S kan ikke logge på Wi-Fi

Hej alle.
Jeg har en HTC Wildfire S som jeg kan logge på mit trådløse netværk hjemme. Men når jeg prøver og logge på hos noget familie, kan jeg se deres netværk men når jeg skriver adgangskode til Wi-fi kan jeg ikke komme på.
PS. når andre familie medlemmer logger på med Iphone og andre med samme kode har de ingen problemer.
Hvad kan det være der er galt.?
Mvh
Petert
Avatar billede zips Juniormester
29. maj 2011 - 15:44 #1
Jeg har oplevet det hvor navn på netværk har indeholdt æøå, det kunne HTC ikke finde ud af, men Iphone kunne godt.
Avatar billede petert Forsker
29. maj 2011 - 16:05 #2
Det er ikke det. fordi netværket hedder "Privat" og andre fra forskellige udbydere, Telmore, tele2, etc. kan logge på.
Har du/i en ide vi kan prøve.?
Der sker det når vi har skrevet koden, skriver hec,en henter ip adresse.Efter et stykke tid skriver HTC kunne logge på.?
MVH
Petert
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2011 - 16:53 #3
Det er vel ikke fordi de har Stofanet?
Avatar billede petert Forsker
29. maj 2011 - 17:52 #4
nej det er TDC net
Avatar billede petert Forsker
10. oktober 2011 - 10:57 #5
Tak for hjælpen læg et svar så jeg kan lukke dette
MVH
Petert
Avatar billede petert Forsker
24. oktober 2011 - 08:49 #6
jeg lukker dette