Avatar billede emilovicho Nybegynder
27. maj 2011 - 13:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SKYPE VIRKER IKKE??????

mit skype virker ikke.... men jeg ved freaking ikke hvorfor. har nemlig lige fået ny pc og ved ikke hvorfor det ikke virker. jeg har gen installeret det 7 gange og hver gang siger den bare at programmet er holdt op med at fungere. men jeg fatter ikke hvorfor. jeg bruger windows 7. min pc er en ASUS G73SW. i øvrigt så har jeg aldrig fundet ud af at bruge EXPRESS GATE så hvis nogen kan svare på det så prøv at svar enten her eller på det spørgsmål jeg har oprettet om det.
Avatar billede tobrukDk Novice
27. maj 2011 - 13:40 #1
Du kan f.eks prøve på at slet det helt, og genstart så når du er start helt op igen så hent det igen, og der efter genstart din computer. ;)
Avatar billede The_Buzz Novice
27. maj 2011 - 15:06 #3
http://newz.dk/skype-i-globalt-nedbrud

Quote:
54Kun to uger efter at Microsoft opkøbte Skype, har VoIP-tjenesten været udsat for et større nedbrud, som gjorde det umuligt for brugere at foretage opkald eller at chatte med hinanden.

Ifølge Skype selv har problemet kun berørt en mindre procentdel af tjenestens brugere, men folk fra hele verden tilkendegav i løbet af dagen på Twitter, at de oplevede problemer.

For at fikse problemerne har Skype udgivet en ny version af deres klient til Windows. En opdatering er også på vej til Mac-klienten, mens Linux-brugere er nødt til at reparere problemet manuelt, hvilket Skype har udarbejdet en kort guide til.

Skype blev også tilbage i december ramt af et af deres hidtil største nedbrud, som gjorde det umuligt for næsten alle brugere at benytte tjenesten. Dengang lovede Skype, at de ville forbedre deres server-struktur.
Avatar billede emilovicho Nybegynder
28. maj 2011 - 08:57 #4
jeg har prøvet det der med at sltte det helt og så genstarte osv. osv. men lortet virker stadig ikke:(
Avatar billede emilovicho Nybegynder
28. maj 2011 - 09:00 #5
og det link der var en der sente svarer ikke på min problem stilling. den svarer ikkee på hvorfor i **** at windows bare kommer med den der: skype er holdt op med at fungere... luk programmet og prøv muligvis at genstarte det ( eller sådan noget i den retning)
Avatar billede emilovicho Nybegynder
21. juni 2011 - 21:49 #6
nå jeg ved ikke men min storebror har løst det så det er der ikke noget med længere
Avatar billede TheDuckson Nybegynder
27. juli 2011 - 14:04 #7
Jeg havde samme problem, og fik det løst ved følgende fremgangsmetode:http://3dv.dk/tutorials/skype-er-holdt-op-med-at-virke.html

Kan det bruges?
Avatar billede emilovicho Nybegynder
02. august 2011 - 17:51 #8
har løst det