Avatar billede lone_a_p Praktikant
27. maj 2011 - 07:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skal jeg købe licens? Jet Profiler

Kære eksperter,

Jeg overvejer at købe licens programmet "Jet Profiler for Mysql".

Det er et program, som hjælper til at finde de mest langsomme queries, de som bruger mest tid i alt og se hvilke tabeller, som er mest belastede.

Inden jeg køber licens (2000 kr) vil jeg blot høre, om I kender et andet og lignende produkt, som jeg skal overveje, inden jeg køber.

Mvh Lone
Avatar billede arne_v Ekspert
27. maj 2011 - 22:43 #1
Jeg er skeptisk.

Har du proevet alt det som er i MySQL?

Som f.eks. http://dev.mysql.com/tech-resources/articles/using-new-query-profiler.html ?
Avatar billede lone_a_p Praktikant
29. maj 2011 - 09:24 #2
Hej Arne_v,

Tak for linket. Jeg kendte ikke til dette før, men det gør jeg nu og vil have kigget nærmere på det ;) Tak.

Vil du lægge et svar til point?

Mvh lone
Avatar billede arne_v Ekspert
29. maj 2011 - 15:42 #3
svar