Avatar billede patrick14 Nybegynder
26. maj 2011 - 01:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Program til at forbedre kvalitet på video

Hej

Jeg har optaget en video og det er ikke ligefrem verdens bedste resultat, billedet er blandt andet helt grumset + at det ryster lidt(nok fordi at jeg ryster lidt oå hånden hehe) + hvis at det også kunne fjerne nogle af de lyde at der er på videoen bla. vinden så ville det bare være super ;)
Avatar billede magic-mouse Novice
26. maj 2011 - 09:12 #1
Jeg afviser ikke at jeg kan have fejl i dette tilfælde.

Men det eneste sted jeg kender til at der findes et sådan program er i CSI.

Man kan dog til en hvis grænse forbedre kvaliteten ved at ændre på lys og skarphed, og i få tilfælde kan programmet korrigere for ligende fejl, men det er minimalt.
Avatar billede patrick14 Nybegynder
24. juni 2011 - 14:24 #2
Fandt et andet program ;)