Avatar billede MortenHalberg Nybegynder
23. maj 2011 - 23:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DVD drev forsvundet

Mit DVD drev på min Easynote er pludselig forsvundet. Under system og enhedshåndtering står det anført med følgende fejl:

Windows kan ikke starte denne hardwareenhed, fordi enhedens konfigurationsoplysninger (i registreringsdatabasen) er mangelfulde eller beskadigede. (Kode 19)

Er der nogen bud på en mulig forklaring og meget gerne en løsning
mvh
Morten

PS! jeg har samme problem med mit virtuelle DVD drev, som jeg har oprettet med Deamon tool
Avatar billede vejmand Juniormester
23. maj 2011 - 23:33 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
23. maj 2011 - 23:35 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2011 - 17:48 #3
Kunne det bruges?
Avatar billede MortenHalberg Nybegynder
05. oktober 2011 - 21:31 #4
jep tak
Avatar billede vejmand Juniormester
05. oktober 2011 - 21:40 #5
Hvorfor tager du så de udlovede point tilbage?????
Det fremmer ikke ligefrem lysten til at hjælpe dig en anden gang..... :-(