Avatar billede dytti Novice
23. maj 2011 - 08:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dreamweaver CS5.5 køre ikke i Vista64

Hejsa

Jeg har lige hentet en trialversion af Adobe Design Premium CS5.5

Alle programmerne virker fint - Undtaget Dreamweaver. Og det var egentlig for at se forskellen på en ny Dreamweaver, og min gamle MX version, at jeg hentede skidtet i første omgang.

Som sagt starter alle de andre programmer fint.

Dreamweaver starter med startbilledet, som så forsvinder, og så sker der ikke mere.

Når jeg ser i Windows Jobliste står Dremweaver i "Kørende Processer" men ikke i "Kørende Programmer"

Min maskine:
Acer Aspire M1641
Pentium Dualcore 2,50Ghz 2,50 GHz
4,0GB ram
64 bit OS
Vista Home Premium
Servicepack 2

Er der nogen der kender problemet?
Skal jeg bare holde mig til min gamle MX version?
Avatar billede Authiel Nybegynder
23. maj 2011 - 08:45 #1
Kan ikke lige sige hvorfor, men prøv og ringe til Adobe Denmark, de har en nordisk teknisk support. Som er meget nyttige hvis du enten kan forstå svensk/norsk eller du kan engelsk :)
Avatar billede Authiel Nybegynder
25. maj 2011 - 09:48 #2
Det er nu et par dage siden at du har været her.. Måske du skulle lukke dit spørgsmål igen. Hvis du kunne bruge min hjælp så er der et svar her. Ellers så smid da et selv og få lukket spørgsmålet. :)
Avatar billede dytti Novice
26. maj 2011 - 08:43 #3
Hej igen efter et par dages tavshed ;-)
Eftersom at der kun var tale om en trialversion, som jeg ikke havde til hensigt at købe, kunne jeg ikke se nogen mening i at ringe til dem.

Så jeg har brugt et par dage på at lege med andre løsninger, og ventet på om der skulle være andre der kunne komme ind med bud på problemet.
Jeg er passioneret lystfisker, så jeg har tålmodighed nok til at vente på andre bud :-)

Nå - men til slutningen:
Jeg beholder min MX version lidt endnu, og når jeg inden så længe skal skifte maskine, bliver det til Mac.
Jeg har ladet mig fortælle at de ikke har den slags problemer