Avatar billede jaychillumsen Nybegynder
22. maj 2011 - 21:58 Der er 4 kommentarer

slå firewall fra i dlink 655 router

Hej.

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg slår firewallen fra i min dlink 655 router.

jeg forsøger at connecte til min ftp server,men blikver ved med at få fejlen : Command:    MLSD
Error:    Connection timed out
Error:    Failed to retrieve directory listing

og hva jeg kan læse mig til på nettet,skulle det være min firewall der blokere.

Mvh JC
Avatar billede Blueeyez Mester
22. maj 2011 - 22:18 #1
Her er billed af hvad du skal: http://screenshots.portforward.com/Dlink/DIR-655/Firewall_Settings.jpg

DMZ kan du slå til så kan du få 1 pc til og gå udenom routerens firewall hvis du hellere vil det ;) Eller skal du slå SP1 fra det burde gøre det ;)
Avatar billede jaychillumsen Nybegynder
22. maj 2011 - 22:47 #2
tak for hurtigt svar.

det virkede dog ikke.

Måske du kan fortælle hvilke porte der skal åbnes i port forwarting og i virtual server .

Mvh
Avatar billede Blueeyez Mester
22. maj 2011 - 23:06 #3
Smid link til programmet vi snakker om, så kan jeg da kigge hurtigt på det ;)
Avatar billede jaychillumsen Nybegynder
22. maj 2011 - 23:35 #4
bruger g6 server og og connecter med filszilla.