Avatar billede carlt Seniormester
20. maj 2011 - 12:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nokia classic 2323

Jeg kan ikke finde et link til en manual/brugervejledning
PÅ DANSK
til ovennævnte nyindkøbte mobil.
Avatar billede pstidsen Novice
20. maj 2011 - 12:26 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2011 - 13:53 #2
Ved ikke om det bare er mig, men jeg kan ikke komme ind på linket?

Men jeg kan gå via http://europe.nokia.com/support/product-support/2323-classic/guides og her vælge Dansk, det virker hos mig.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2011 - 13:57 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2011 - 14:20 #4
Avatar billede carlt Seniormester
20. maj 2011 - 18:26 #5
Jeg kunne heller ikke få pstidsens link til at virke.
Vejmands link virkede med det samme, og jeg er - efter lang tids deltagelse på eksperten - ikke i tvivl om, at john_stigers forslag også ville virke, så derfor:
Bryder jeg nogle regler ved at foreslå at Vejmand og john_stigers deler point.
Hvis I kan acceptere denne løsning,
bedes I lægge hver et svar:-)
Tak for hjæplpen
mvh carlt
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2011 - 18:50 #6
Du giver dem bare til vejmand.

Min kommentar var blot, fordi du ikke selv havde googlet ordentligt efter brugervejledningen ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2011 - 18:51 #7
Velbekomme, svar kommer her.  :-)
Avatar billede pstidsen Novice
20. maj 2011 - 23:05 #8
min fejl! Linket skulle hedde: http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_2330_classic_da.pdf

Jeg prøvede at skifte 2330 ud med 2323 som din hedder, men der var ikke noget. Fint du har fået det løst, men underligt at den ligger på dansk på europe side, men ikke på dk side...