Avatar billede berner5300 Nybegynder
19. maj 2011 - 09:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Php - Mail

Heej alle.

Hvordan gør man sådan at man i fx. hotmail at man ikke ser noreply@hjemmeside.dk men Noreply - Hjemmeside ??

Det skal siges at det er lavet i php og koden, til at sende mailen, ser sådan her ud: "mail($email_modtager,"".$overskrift."",$besked,"From: ".$navn."");"

Nogen der kan hjælpe mig??
Avatar billede nemlig Professor
19. maj 2011 - 09:26 #1
Noget i denne retning:
'From: Birthday Reminder <birthday@example.com>'
Avatar billede nemlig Professor
19. maj 2011 - 09:27 #2
Læs fx mere om mail() funktionen her:

http://php.net/manual/en/function.mail.php
Avatar billede repox Seniormester
19. maj 2011 - 09:27 #3
Du bliver nød til at uddybe det lidt - er det fordi du gerne vil skjule email adressen? For det kan du ikke - du skal sende fra en email adresse.

Men med de rette headers kan du få et navn med emailen:
mail($email_modtager,"".$overskrift."",$besked,"From: ".$navn." <noreply@example.org>");
Avatar billede berner5300 Nybegynder
19. maj 2011 - 09:40 #4
@repox
Skriv svar :)
Avatar billede repox Seniormester
19. maj 2011 - 09:46 #5
Det fik du her.