Avatar billede nekkos1112 Novice
16. maj 2011 - 14:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søgeknap i access

Hej alle.

Jeg er ikke specielt god til access, men har prøvet alligevel. Jeg har lavet en tabel med info som jeg bruger løbende. Jeg har så lavet en formular, hvor jeg kan bladre i posterne.
Da jeg satte en søge knap gik det lidt galt. Søge knappen virker ok, men jeg vil gerne kunne vælge, hvilken felt der søges i. Det kan jeg ikke vælge, da den kun giver mulighed for at vælge at søge i hele object tabellen. Kun hvis man starter søgningen, når den står på den første post vælger den selv at søge fra det første felt. Kan det ikke lade sig gøre at få mulighed for at vælge hvilken post man vil søge i ?

Brian
Avatar billede nekkos1112 Novice
16. maj 2011 - 14:57 #1
Eller sorry. Ikke mulighed for  hvilken post man kan søge i ,men hvilket felt man søger i.
Avatar billede fdata Forsker
16. maj 2011 - 22:26 #2
Øhm. Kan du ikke bare først klikke i det felt, du vil søge i og så klikke på din søgeknap?
(eller er det noget, jeg har misforstået?)
Avatar billede nekkos1112 Novice
17. maj 2011 - 07:27 #3
Jo, selfølgelig. Du har fuldstændigt ret. Det vidste jeg bare ikke. Jeg troede man skulle kunne vælge det i søge vinduet :-).
Men tak for det, smid et svar  :-)
Avatar billede fdata Forsker
17. maj 2011 - 18:55 #4
Et svar
Avatar billede fdata Forsker
18. maj 2011 - 20:17 #5
Takker for point ;o)